Ik wil wel een brief van jou - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Ik wil wel een brief van jou - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Ik wil wel een brief van jou

Door: Webmaster Fred

Blijf op de hoogte en volg Frederik

19 Mei 2006 | China, Qingdao

Ik Wil Wel Een Brief Van Jou

Ik wil wel een brief van jou
met Beatrix daarop en een likje van je tong,
ik wil wel mijn hart horen kloppen
in mijn ribbenkast
die als een gek tekeer gaat, een klankkast
van een diepe piano, je vingers die tuimelen over de toetsen
Qingdao Boogie Woogie China mijn vrouw
en het lied in mij horen
dat zingt en dat swingt van de vrijheid
van losgeschud verlangen in dit lichaam van
mededeelzaamheid
met zijn hele hola van onder tot boven

Hey Bobereebop Good Golly Miss Molly Hippy Hippy Shake Shake
Hey Bobereebop Tutti Frutti OmeLooti BalamBamBay !
Hey Shanghai Baby, do you Marry Me Buddha ? BalamBamBay !

Dat lied in mij horen
dat niet ophoudt net als jij, niet ophoudt mij
te blijven bekoren
betasten beleven bepakken bezakken bezielen beraken beroeren bezatten bevatten
begeesteren bebeveren bedienen bezorgen beleveren……… wat je maar wil !

ik wil wel mijn hart voelen bonken en buigen en barsten
een lotusbloem in de lente

Jaja Mijn Mme.
Zij is een Andere Planeet (m/v),
Een hemel lichaam van aarde
meer dan wat ook
van waarde,
een lichaam dat vloeit
en gloeit als kool en roeit door riemen en ruiten
en stoeit met haar Meis van binnen en buiten

Jaja Zij Is
een Andere planeet
hemel lichaam dat aan mijn
aarde trekt
als een magneet.

Ik neem je zijde
Route over zee,
Ga je mee ?

Ferry dutch ben ik punt nl
Dat weet je nu wel,

Gewoon fred, de
Ochtend Raga Qingdao, DO 18 mei 2006.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 176471

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: