Tweeduizend Negen Heil & Zegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Tweeduizend Negen Heil & Zegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Tweeduizend Negen Heil & Zegen

Door: Fred Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Frederik

08 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Pantoun van Fred : Krontjong orkestje met gitaar (5 januari 2009)

1: ik wil wèl helder zijn
2: ik zit op de uitkijk in mijn boomhut`op de Delleboerster Heide
3: door het veld zie ik twee reëen onder mij doorlopen, éen heet er Wende
4: Trringg ! ….. mijn gsm roept me ruw bij de wereld
5: ik zit op de uitkijk in mijn boomhut op de Delleboerster Heide
6: een gevoel van ruimte en vrijheid
7: Trringg !....... mijn gsm roept me ruw bij de wereld
8: Deze verstoring wekt hilariteit, maar brengt me niet van m’n apropos.
9: een gevoel van ruimte en vrijheid
10: niet dat ik De Tijd heb, maar ik het ben .….
11: Deze verstoring wekt hilariteit, maar brengt me niet van m’n apropos.
12: Toe Nou ! Hou Op ! Silence me appetite !
13: niet dat ik De Tijd heb, maar ik het ben .….
14: vloeiend, bewegelijk, gloeiend als kooltjes in mijn buik
15: Toe Nou ! Hou Op ! Silence me appetite !
16: Twee extreme gedachten, éen ziel om in te wonen…..
17: vloeiend, bewegelijk, gloeiend als kooltjes in mijn buik
18: door het veld zie ik twee reëen onder mij doorlopen, éen heet er Wende
19: Twee extreme gedachten, éen ziel om in te wonen…..
20: ik wil wèl helder zijn

fred hoekstra, oldeberkoop fryslân

Gemaakt voor mijn Indische en Molukse vrienden, die deze Pantoun-versvorm bij gelegenheid van eigen feesten in familiekring vaak hanteren ........ bied ik al mijn lezer/vrienden van dit Weblogboek als Opener van het nieuwe Jaar met
Heil & Zegen in Tweeduizend Negen,
ook namens mijn persoonlijke sparringpartner sedert 1981 : Ferry Dutch (ferrydutch@gmail.com)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 175794

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: