van de HouseonthePoint naar de TipvanZuidAfrika - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu van de HouseonthePoint naar de TipvanZuidAfrika - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

van de HouseonthePoint naar de TipvanZuidAfrika

Door: Fred Hoekstra

Blijf op de hoogte en volg Frederik

27 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Surprise Surpr-eyes met z'n vieren op Reis door ZuidAfrika:

28 februari vliegen we, naar Johannesburg om 22 maart weer terug te keren van Die Kaap.
Rosa & Adrian hoppen vanuit London en in Schiphol voegen Frances en Fred zich bij hen..... kennismaken met Adrians ouders in resp. Johannesburg en Kaapstad en met het prachtige land dat zich daartussen uitstrekt ..... Krugerpark en Soweto, Mowbray Kaap en de Gardenroute, Ipelegeng Community Centre in Soweto en universitaire instellingen in Grahamstown en Capetown University, Umbrella Theatre Festival in Jo'burg en ZulaBar in Longstreet, Capetown misschien.

Are You All Dreaming ?
Or May This Come True ? Just See, Zit Stil En Reis .........

Hier in Holland is het straks Lentij geworden, als wij weer terug zijn op honk.
Enne...niet vergeten
Zaterdag 11 april welkom
in Oldeberkoop : 'at your service'
Zaterdagmiddag 11 april 14.30-17.00u
in de Bonifacius Kerk van Oldeberkoop
poezie performance "PASSIE OPZIJ" op de Zaterdag voor Pasen 2009.

Zit Stil En Reis.....
check out www.poetryflowbypassion.nl
voor "Sanders Liedje" Het Huis van Eli - Zit Stil En Reis op muziek van Zoumana Diarra, tekst Ferry Dutch.

• 27 Februari 2009 - 06:56

Martine:

Sarie Marijs opnieuw bezongen. Ik zal niet stil zitten, niet thuis, wil wel meereizen. Zal "Sanders liedje"volgen en wens jullie ogen te over, opdat je geen ogen tekort komt, armen om te jubelen, een lijf om te genieten van al het schoons dat Gods Land jullie heeft te bieden.

• 01 Maart 2009 - 20:33

Loes:

Ik wens jullie met z'n 4en lots of fun and familyjoy.

Taloe en toedeloes

• 02 Maart 2009 - 09:47

Annemarie:

Dag Fred,

Fijne reis gehad ? Inmiddels is het alweer maandag en zit ik op Windesheim. Het creatieve boek is geweldig leuk !

Prettige tijd in Z-Afrika.

Annemarie

• 02 Maart 2009 - 10:06

Margitta:

Hallo Fred,
    Wat een verrassend bericht. Een fijne en inspirerende tijd gewenst voor allen. Hartelijke groet,
    Margitta

• 02 Maart 2009 - 16:03

Ria & Walter Nijsse:

Heel veel plezier. Hoe doe je dat toch allemaal als werkend mens? Wij zijn een week of drie in Australie geweest alwaar onze tweede dochter woont. Wat een heerlijke mentaliteit daar. Heimwee. Geniet!!!

• 22 Maart 2009 - 18:46

Thijs En Monique:

Hoi hoi,

De reis in Afrika is vast heerlijk geweest!?
    Veel leuke dingen gedaan en mooie dingen gezien?
    Inmiddels weer veilig thuisgekomen?

Hier in Thailand vermaken wij ons nog prima ieder geval en we zijn dan ook nog lang niet uitgereisd :-)....!

Groetjes Thijs en Monique

• 22 Maart 2009 - 21:44

Fred Hoekstra:

Mooi Matthijs & Monique,
    nog lange niet genoeg van je lange lange reis.... heerlijk door ZuidAfrika getrokken, de driehoek van Johannesburg via Port Elizabeth en Kaapstad .... Volgen hier en daar binnenkort avonturen van 'I See a Jaguar!' tot de eenzame zeehond aan de pier van Mandela Gateway bij vertrek naar Robbeneiland (alwaar geen Rob meer te zien !). Wij weer werken maandag, haha !
    Jullie lekker nie.... in Thailand en op Tonga volgen nog spekke takels, als ik de krant mag geloven ..... parapluutje mee ? Viel Spass Bubs !
    heil & zegen van Frances & Fred Friesland.