Duif met een Gedicht, Pigeon Poems 2 - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Duif met een Gedicht, Pigeon Poems 2 - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Duif met een Gedicht, Pigeon Poems 2

Door: Webmaster Fred

Blijf op de hoogte en volg Frederik

21 Mei 2006 | China, Qingdao

Ik drink op de maan

Ik drink op de maan
en ga er flink tegenaan
vannacht met jou tussen de lakens
zo ver van mij vandaan.

Ik ben niet alleen,
de maan werpt mijn schaduw
die mij volgt als een hond
en met mij volgaarne het glas heft
en echoet : proost prosit kam pei cheers
daar ga je, to your good health
en met de maan erbij drinken wij met ons drieen
Ik drink op de maan
met ons drieen.

Ferry Loco & Luna.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 175686

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: