Mijn Verste Gedicht (Duif met Gedicht nr. 4) - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Mijn Verste Gedicht (Duif met Gedicht nr. 4) - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Mijn Verste Gedicht (Duif met Gedicht nr. 4)

Door: Webmaster Fred

Blijf op de hoogte en volg Frederik

23 Juni 2006 | China, Qingdao

Mijn Verste Gedicht

Omdat ik je niet fysiek kan
bereiken of raken
met mijn handvol maanlicht

made in china,
good for your health

zend ik je dit
mijn
Verste Gedicht

Voor Jou
uit Qingdao,
het Verre Oosten.

ferry dutch
Duif met een Gedicht
uitgezonden d.d. 24 juni 2006
Radio van Verre 21 uur graag.

  • 23 Juni 2006 - 07:01

    Jos:

    omdat jij daar bent
    in het verre china, dicht bij tao en mao stuur ik je mijn apengedachtes die ,bevrijdt van alle openbaringen, rondslingeren in mijn wereldje. We filmen jongeren en kinderen, gaan een jongerenpersburo starten en roken nog steeds van dag tot dag een lekkere joint naast het drinken van een glaasje.

    groet Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 175678

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: