Ik zag jou pas, toen ik zag dat je mij zag. - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Ik zag jou pas, toen ik zag dat je mij zag. - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Ik zag jou pas, toen ik zag dat je mij zag.

Door: Webmaster Fred

Blijf op de hoogte en volg Frederik

24 Juni 2006 | China, Qingdao

Toen ik jou met die zonne
bloem tegemoet kwam
ik had er de halve stad mee rond
gelopen, het beest hing met z'n top
zware kop al op half zeven

Je stond op de brug, vanwaar je hem
allang aan had zien komen,
montere lach op zijn kop,
scepter zwaaiend als een toverstaf
met die zonnebloem braaf
door de menigte laverend

Hij Zag Jou Pas, toen hij zag
dat jij hem zag.

Ik Zag Haar Pas, toen ik zag
dat ze mij zag.

Ik Zag Jou Pas, toen ik zag dat je mij zag
dat jij me zag
dat jij mij
zag


Voor de Ferry Dutch poetry performance
in cafe Cicero, Haarlem
een zondagmiddag in september 2006,
ws. de 10e of de 24e.

  • 26 Juni 2006 - 15:05

    Marga:

    Laat mij t.z.t weten wanneer en hoe laat s.v.p.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 177706

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: