Leuk om te horen, fijn om te zien - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu Leuk om te horen, fijn om te zien - Reisverslag uit Qingdao, China van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

Leuk om te horen, fijn om te zien

Door: Webmaster Fred

Blijf op de hoogte en volg Frederik

01 Juni 2006 | China, Qingdao

Hey, makkers van www.radiocentraal.com !
Dit is leuk om te horen: dat jullie mijn webboek in China zo nauwkeurig volgen en berichten en foto's op Teletekst-TV plaatsen bij Radio Weststellingwerf Centraal, heel joviaal!
Moet ik inschatten, welke radio-collega dit bericht geplaast heeft namens lokale omroep RWCentraal ? Jan de Vries, Tjebbe Boersma, Maarten Kaspers.......of allemaal ? kolossaal

Noblesse Oblige, Aandacht verplicht: nu moet ik natuurlijk wel met echt wereldnieuws (blijven) komen......... en nog spectaculairder dan het Mirakel van Qingdao kun je 't toch niet gauw krijgen...., maar
Ferry Dutch doet zijn best, elke dag trouwens
beleef ik surpr-eyes surpr-eyes verrassingen in China, don't believe your eyes...!!!
Je gelooft immers je ogen niet, als straks dat spraakmakende Ferry Dutch MTV-project "Tsingtao Tsingtao, WAt zou ik zijn zonder jou" hier in de Olympische waterstad Qingdao werkelijk gaat slagen: in het kader van de Marktwerking die in dit deel van China echt nog maar in de kiddie-shoes staat, heb ik een east-west commercial song geschreven over dat wereldberoemde biertje "Tsingtao Tsingtao" , stap maar eens het Chinese restaurant naast je in de straat binnen.
En met een script voor een heuse video-clip
incl. casting en band van internationale popmuzikanten, wil ik in juni de ex-Duitse bierbrouwerij Tsingtao geinteresseerd hebben om de Begroting daarvoor te sponsoren.... je lacht je toch flauw....!?!

Houd dit nog maar even onder ons (binnen de ingewijden in dit webboek), daar komen we later wel mee naar buiten, met plaatjes en al.

En ja: over FOTO's in dit webboek gesproken, ik heb er al honderden op losse CD's gezet,
maar op dit weblogboek heb ik maar plaats voor 10 foto's, tenzij.........
Iemand een munt in de strijd werpt en voor mij fotoruimte koopt.... tot aan 100- stuks foto's plaatsen kost je toch maar 13 euro, kan dat er nog af....bij Radio W. Centraal ?

Ik merk 't wel....
Heb foto's van een soort IDOLS voor de Chinese TV (SUPER GIRLS op CCTV), een verregende promotie-occasion op Beach nr. 1.
En de lancering van een nieuw model gezinsauto, type "SPARK" van Chinese makelij
een 5-persoons wagentje, dus vooral voor de internationale exportmarkt...... want een model 'Een-Kind-gezin' bestaat in China dus uit 3 personen.
Behalve als het toeval meezit en je geheel legaal een tweeling krijgt, 2 dochters op 1 dag zoals Wendy Chang mijn rechterhand aan de Oceaan Universiteit van Qingdao.
Daarover meer
in een volgend bericht
van
FredinChina.
1 juni 2006, Qingdao.

  • 01 Juni 2006 - 09:54

    TEKST-TV:

    Hee Fred,
    nee... met de genoemde namen zit je er naast. Had gedacht dat je de link met vrouwen wel wist te leggen, haha.
    Het begint met een J en het eindigt op onkers....

    Suc6!

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 175685

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: