offDAYoff - Reisverslag uit Oldeberkoop, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu offDAYoff - Reisverslag uit Oldeberkoop, Nederland van Frederik Hoekstra - WaarBenJij.nu

offDAYoff

Door: Webmaster Fredhoekstr@ferrydutch.benik.nl

Blijf op de hoogte en volg Frederik

11 November 2007 | Nederland, Oldeberkoop

Als Jij Me Weer Ziet,
Rijd Je Dan Door ? fr@hoekstra

Als jij me weer ziet, zul je dan blozen ?
Wegschieten tussen de mensen
In de straten van de stad ?
Als jij me weer ziet, Rijd je dan door ?

Als jij me weer tegenkomt
In het Westerpark, de drukte van de stad
Kijk je dan om en lach je me toe ?
Wenk je me en ren je op mij af ?
Omhels je me dan, spring je tegen me op,
Druk je mij aan je hart ?

Als jij me ziet zitten
Aan die tafel aan het raam, dat over de gracht uitgeeft
Loop je dan binnen ? Geef je je bloot?
Je kunt mij zien langs lopen, terwijl jij daar zit,
Haal je me dan binnen of laat je me gaan ? Aan jou voorbij ?
Haal je me aan of Laat je mij lopen ?
Zie je me zitten of loop je door ?
Als je mij weer ziet,
Zie je me zitten of Rijd je door ?

Loop je mij weer tegen het lijf
Als object, als voorwerp in de zin van jouw bestaan.
Onderwerp : jij en Ik: meewerkend of lijdend voorwerp
In de zin van jouw bestaan.
Sta je bij me stil ? Of loop je bij me vandaan ?
Laat jij me gaan, aan jou voorbij ?

Als je mij ziet lopen
Op de brug of langs de kade
Op de duinweg naar Parnas
Stop je dan voor me of rijd je door ?
Haal je me aan of Laat je mij gaan, aan jou voorbij ?

fr@hoekstra Oldeberkoop 2007

  • 13 November 2007 - 14:00

    Annemarie:

    Wat een prachtig gedicht Fred ! Ik heb het uitgeprint.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frederik

Zit Stil En Reis......... China Finland Gambia Engeland Scotland Fryslan en Amsterdam ....... kijk zelf maar

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 176483

Voorgaande reizen:

28 Februari 2009 - 21 Maart 2009

Zit Stil En Reis..... naar

Landen bezocht: